 | aiBoxReflection.mb Dette er bare en scene med et kamera der er sat op til at lave en 6 sidet box refleksion samt en shader som loader de resulterende billeder. Den kan bruges sammen med et prerender script til at lave refleksion maps per frame. |
 | aiChangeVersion.mel Script til at ændre Maya versions numre på Maya Ascii filer. |
 | aiConnectAllAttr Forbinder alle animerbare attributter fra et objekt til et andet. |
 | aiDiffusePass
|
 | aiFiletextureRename.mel Gamle scripts til at ændre mellem Unix og NT path. |
 | aiFlairImport.mel Importer Mark Robertson Motion Control date ind i Maya. |
 | aiGlobalShelf
|
 | aiImportAllRefs
|
 | aiKeyframeOffset.mel Offsetter keyframes et specificeret stykke. |
 | aiLocalTextures To scripts som skal køres som pre og post render scripts. De automatiserer kopiering af textures til lokal disk når du rendrer. |
 | aiMiddleRot
|
 | aiMultiSetAttr
|
 | aiRandomShader Tilfældig tildeling af valgte shaders til valgte objekter. Nemt og hurtigt. |
 | aiRemovePrefix
|
 | aiSetAllRes Sætter texture opløsning for alle textures i en scene. |
 | aiSubmitRender
|
 | aiSwapShaders
|
 | Driving object translation with 2D Texture.
|
 | Painterly Rendering with Camera Projection
|
 | Particle Dirt
|